- prowadzi i aktualizuje strony internetowe Archiwum w zakresie serwisu informacyjno-fotograficznego z ważnych wydarzeń w Archiwum
- prowadzi działania w zakresie social mediów oraz redaguje serwis Szukaj w Archiwach
- współpracuje w zakresie tworzenia projektów graficznych, budowania świadomości marki i kreowania pozytywnego wizerunku Archiwum
- uczestniczy w organizacji działań popularyzatorskich, edukacyjnych, wydawniczych i wystawienniczych, prowadzi monitoring mediów oraz archiwizuje publikacje (prasowe, radiowe, telewizyjne i internetowe) dotyczące działalności Archiwum
- współpracuje z instytucjami zewnętrznymi w organizowaniu imprez popularyzatorskich, obchodów świąt państwowych oraz innych uroczystości
- redaguje teksty i materiały o charakterze informacyjnym, promocyjnym, redaguje i przygotowuje zaproszenia, podziękowania, życzenia itp.
- prowadzi politykę informacyjną Archiwum oraz gromadzi, opracowuje i rozpowszechnia informacje o działalności Archiwum Państwowego w Koszalinie, we współpracy z komórkami organizacyjnymi, w celu popularyzacji wiedzy o zasobie i działalności Archiwum
- wspomaga działania związane z digitalizacją zasobu archiwalnego
- Wykształcenie: wyższe historyczne, dziennikarskie, archiwistyczne
- Doświadczenie zawodowe co najmniej 5 lat w pracy związanej z archiwami, promocją, kulturą, sztuką
- Zainteresowania historyczne, w szczególności dotyczące historii naszego regionu
- Podstawowa wiedza z zakresu przepisów prawa archiwalnego
- Chęć i gotowość do pracy z materiałami archiwalnymi będących w zasobie archiwów państwowych w celu wyszukiwania tematów dla promowania ich działalności
- Biegła obsługa komputera i umiejętność prowadzenia kont na portalach społecznościowych
- Umiejętność obsługi podstawowych programów graficznych
- Komunikatywność
- Łatwość wypowiedzi i pisania tekstów
- Gotowość do wystąpień publicznych
- Umiejętność pracy w zespole
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- Znajomość języka niemieckiego i/ lub angielskiego w stopniu komunikatywnym
- Szukamy osoby z pasją i ciekawością odkrywania historii i chcącej rozwijać swoje zainteresowania w oparciu o materiały archiwalne z zasobu archiwów państwowych.
- Ruchomy czas pracy
- Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
- Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
- Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
- Miejsce parkingowe na terenie urzędu
- Możliwość skrócenia dnia pracy dla zapewnienia opieki nad dzieckiem lub osobą zależną
- Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
- Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
- Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
- Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka)
- Dodatek stażowy za wieloletnią pracę (powyżej 5 lat) od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego
- Nagrody jubileuszowe zgodnie z obowiązującymi przepisami
- Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych i soczewek kontaktowych do pracy przy monitorze ekranowym
- Możliwość korzystania z Kasy Zapomogowo- Pożyczkowej
- Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
- Do składania ofert zachęcamy również osoby ze szczególnymi potrzebami.
- Jako osoba ze szczególnymi potrzebami możesz je zgłosić na etapie składania dokumentów.
- Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
- praca w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowa
- praca przed monitorem komputera, powyżej 4 godzin dziennie
- praca z materiałami archiwalnymi, możliwość narażenia na czynniki biologiczne: grzyby i roztocza kurzu domowego
- kontakty zewnętrzne z przedstawicielami mediów i innych instytucji
Stanowisko pracy zlokalizowane na parterze urzędu (budynek 2 piętrowy), konieczność poruszania się między kondygnacjami po schodach – w budynku brak windy osobowej. Obiekt wyposażony w platformę pionową przy wejściu głównym oraz w dźwig towarowy do przewozu akt znajdujący się wewnątrz.
Pomieszczenie sanitarne dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych znajduje się na parterze budynku.
- Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
- Jeśli ofertę składasz elektronicznie, własnoręcznie podpisane oświadczenia dołącz w formie zeskanowanych dokumentów. Przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie oryginałów tych oświadczeń (do wglądu).
- Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
- Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
- Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
- Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
- Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
- Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
– weryfikacja formalna ofert, odrzucenie ofert nie spełniających wymogów formalnych
– analiza ofert spełniających wymagania formalne w celu wytypowania kandydatów spełniających warunki niezbędne i dodatkowe określone w ogłoszeniu
– rozmowa kwalifikacyjna z wybranymi kandydatami
Twoja aplikacja musi zawierać
(dokumenty niezbędne)
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dołącz, jeśli posiadasz
(dokumenty dodatkowe)
- Oświadczenie/ certyfikat znajomości języka obcego
Aplikuj
do 3 października 2024
ul. M. Skłodowskiej-Curie 2
75-950 Koszalin
- Dokumenty należy złożyć do: 03.10.2024
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych
Opublikowano w dniu